آموزش نصب قالب وردپرس

نوشته شده توسط:مدیر سایت | ۰ دیدگاه



 آموزش نصب پوسته ی وردپرس



 

برای نصب پوسته می توان از دو روش استفاده کنیم که ما روش بهتر زیر را توصیه می کنیم.
نصب قالب بر اساس “بارگذاری پوسته”:
ابتدا پوسته گرافیکی مورد نظر خود را دانلود کنید. ( وردپرس دارای پوسته های فارسی با موضوع های متنوع می باشد که شما با جستجو در گوگل می توانید آن ها پیدا کنید. ما نیز قصد داریم در آینده مجموعه ای از قالب های وردپرس را جهت راحتی شما بر روی سایت خود قرار دهیم)
سپس وارد کنترل پنل وردپرس خود شوید و از منوی “نمایش” گزینه “پوسته ها” را انتخاب نمایید.
پس از کلیک بر روی گزینه “پوسته ها” صفحه ای را می بینید که در آن تمامی پوسته های پیش فرض قابل رویت است. از بالای صفحه تب “نصب پوسته ها” را انتخاب کنید.
در صفحه “نصب پوسته ها” دو حالت برای نصب پوسته وجود دارد.
روش اول: نصب پوسته بر اساس جستجو: در این بخش یافتن پوسته بر اساس خصوصیات معین که توسط شما انتخاب شده است انجام می پذیرد. این بخش برای شما که قصد دارید پوسته های فارسی و راست چین شده داشته باشید مفید نمی باشد و ما روش دوم را توصیه می کنیم.
روش دوم: نصب پوسته بر اساس بارگذاری پوسته از روی سیستم شما: در این بخش با کلیک بر روی دکمه Browse File، پوسته مورد نظر را از روی کامپیوتر شخصی خود انتخاب می کنید و سپس بر روی دکمه “نصب” کلیک نمایید.
حال پس از نصب موفقیت آمیز پوسته، پیغام “این پوسته با موفقیت نصب گردید” ظاهر می شود و شما با کلیک بر روی گزینه “فعال کردن پوسته” پوسته نصبی را به عنوان پوسته پیش فرض خود قرار می دهید.

نصب پوسته در وردپرس

نصب پوسته در وردپرس

 

نصب پوسته در وردپرس

نصب پوسته در وردپرس

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...